Destoriav Posted August 16, 2020 Share Posted August 16, 2020 Uerfarent par i Drammen søker en som kan hjelpe oss med å oppfylle drømmen om at kona blir tatt. Vi er begge i tredveårene og mannen ønsker å se på, men kan også la henne bli pult uten at mannen er i nærheten. Vi har begge lenge fantasert om at henne blir forført og tatt med til er hotelrom av en fremmed for å bli pult. Ønsker en som er sykdomsfri og respektful, da ønsket om creampie er høyt. Også fint om du tåler at vi tar bilde (ikke av ansikt) for å værifisere hva som blir gjort med henne. 9 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArtigSak Posted August 17, 2020 Share Posted August 17, 2020 Hei? Sente dere en mld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frednor76 Posted August 17, 2020 Share Posted August 17, 2020 Hei, jeg møter dere gjerne ? se profilen min og ta kontakt dersom interesse ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carra Posted August 19, 2020 Share Posted August 19, 2020 Möter gjerne dere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack1 Posted August 20, 2020 Share Posted August 20, 2020 send meg melding om ni fortfarande intreserade ? mvh Jack1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik58 Posted August 23, 2020 Share Posted August 23, 2020 Hei!! Dere må gjerne ta kontakt også ser vi om vi har kjemi. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders 1970 Posted September 18, 2020 Share Posted September 18, 2020 Heisann fremdeles aktuelt. Ta kontakt M Mann 50 år 174 høy 74 kg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atlasorion Posted September 21, 2020 Share Posted September 21, 2020 Send meg en PM hvis aktuelt fremdeles Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik58 Posted October 2, 2020 Share Posted October 2, 2020 Hei! Funnet noen da, eller skal vi snakkes? ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik58 Posted November 1, 2020 Share Posted November 1, 2020 Hei! Er ledig jeg, snakkes vi? Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts