Gå til innhold

Fredag 16. desember.


drammen68

Anbefalte innlegg

Jeg skal på julebord på fredag 16. desember. Jeg har et ønske om at en mann starter en flørt med min kone på sms.

Planen er som følger. Etter at jeg har reist på julebord, er min kone alene hjemme. Du sender henne en sms, som f.eks " hei søta, skjer det noe spennende i kveld" Hun blir antageligvis nyskjerrig på hvem dette er, og vil nok først bare si at denne meldingen er nok sent feil. Her kommer dine flørtende egenskaper inn....Du fortsetter med meldinger, og ser hvordan dette ender. Min kone vet ikke noe om denne annonsen.

 

Men jeg har følgende krav, og kan du ikke etterleve disse, så vil vi/jeg ikke ha svar.

- Du må være mellom 35-43 år

- Jeg må vite hvem du er, fullt navn og alder.

- Du må være tøff nok for en telefonsamtale, oss i mellom.

- Du må akseptere at det ikke skjer noe i det hele tatt.

- Du må bruke et telefonnummer min kone kan søke opp, for å se hvem du er.

- Du må ha mulighet for et treff fredag 16. desember. På kvelden.

 

Du kan, om alt dette klaffer, se frem til en fin opplevelse. Om alt klaffer inviterer min kone deg hjem på et besøk. Vi bor 15 unna Drammen, retning sør.

Svar med en privat melding, hvor mailadressen din er med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...