Gå til innhold

Gravid....


scandiexdress

Din kone vil ikke bruke prevansjon med Bullen.  

128 stemmer

  1. 1. Din kone vil ikke bruke prevansjon med Bullen.

    • NEI!!! Her går grensen!
    • JA!!! Du og dette og vil oppdra barnet som ditt eget
    • Nei vær så snill, jeg vet du bestemmer men.....
    • Ja kjære jeg kan ikke nekte deg


Anbefalte innlegg

Dette med graviditet og barn har blitt diskutert flere ganger tidligere, og det finnes som sagt allerede flere spørreundersøkelser rundt temaet allerede. At folk har slike fantasier får så være, men da bør de jaggu tåle at ikke alle står og nikker og sier seg enig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil over hodet ikke fordømme noen, men kjenner jeg har lyst til å si noe om slikt som tas opp i denne pollen.

For meg er det slik at frigjort sex bare er verdt noe så lenge det er til komplett hygge og kos for alle som innvolveres i det.

Må vel si det slik at dersom noen følger opp denne gravid greia vil det måtte ende med en uskyldig tredjepart som ikke kommer inn under den hyggelig og kos for alle involverte tanken. En ting er dersom noen trenger hjelp for å få barn, men å sette et barn til verden som ressultat av en sexgreie er for meg helt forkastelig.

Slike ting er etter min mening med på å undergrave alle oss som liker å dele sex med fler, være seg på den ene eller andre måten.

Presiserer at jeg ikke er fordomsfull, eller ute etter å fordømme noen her inne, eller ellers i livet, så ingen skal føle seg støtt, men jeg setter ansvarsfullhet i det frie som en standard for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ber MOD fjerne pollen da det tydeligvis plager enkelte her

 

Selv om det irriterer er det dog fortsatt en mening. Jeg er ikke en tilhenger av dette selv, men hvorfor ikke bare se den andre veien. Det er massevis av andre tråder du kan lese som ikke omhandler "breeding".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil over hodet ikke fordømme noen, men kjenner jeg har lyst til å si noe om slikt som tas opp i denne pollen.

For meg er det slik at frigjort sex bare er verdt noe så lenge det er til komplett hygge og kos for alle som innvolveres i det.

Må vel si det slik at dersom noen følger opp denne gravid greia vil det måtte ende med en uskyldig tredjepart som ikke kommer inn under den hyggelig og kos for alle involverte tanken. En ting er dersom noen trenger hjelp for å få barn, men å sette et barn til verden som ressultat av en sexgreie er for meg helt forkastelig.

Slike ting er etter min mening med på å undergrave alle oss som liker å dele sex med fler, være seg på den ene eller andre måten.

Presiserer at jeg ikke er fordomsfull, eller ute etter å fordømme noen her inne, eller ellers i livet, så ingen skal føle seg støtt, men jeg setter ansvarsfullhet i det frie som en standard for min del.

 

Sier meg enig i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 11 måneder senere...
  • 4 weeks later...

Laus unge får ei ny betydning/dobbel betydning :-) Men noe å tenke på om ho virkelig vil føre fram barnet : Bull, du kan og vill bli krevd for bidrag den dagen det skjærer seg med cucken.... Cuckold: Tenk når barnet begynner å tenke og lure på hvorfor han overhode ikke ligner på noen i slekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...