Gå til innhold

Skolejenta


Gjest agderbull

Anbefalte innlegg

Gjest agderbull

Lesesalen rett før jul var ikke det jeg hadde mest lyst til å bruke tiden min på, men må man så må man. Heldigvis hadde jeg veldig god kontroll på pensum og det å sitte og finpusse på en innlevering var ikke det verste som kunne skje. Det at jeg hadde utsikt mot en deilig jente var heller ikke en ulempe. Langt hår, solbrun. Pupper som truet med å sprenge seg ut av den tynne hvite toppen hennes og en utrolig velformet deilig rumpe. Synet av henne fikk kuken min til våkne. Hun satt ved siden av typen sin uten at det stoppet meg i å kle av henne med blikket mitt. Se for meg brystene hennes. De deilige brystvortene. Harde. Den deilige rumpa hennes.

 

Jeg tar meg en tur ut og beveger meg bort til bokbutikken for å oppdatere alt av skrivesaker før eksamen. Etter å ha stått i en evighet og lurt på om jeg skal gå for blå eller svart. Trenger jeg virkelig korrekturlakk og burde jeg egentlig hatt ark uten linjer i stedet for ruter. Plutselig hører jeg en streng stemme bak meg.

 

"Hei har du tenkt å betale for den boka?!"

 

Jeg snur meg. Der står dama fra lesesalen og stotrer. Hun holder på å putte en bok under jakka og har tydeligvis blitt tatt på fersken.

 

"Eh"

 

"Jeg tror vi må kontakte securitas her!"

 

Jeg går bort. Legger handa på skulderen hennes.

 

"Hei vennen. Har du funnet den boka du trengte? Skal jeg betale så møtes vi på utsiden etterpå?" Hun ser lettere forskrekket på meg men nikker. Jeg smiler til den noe strenge butikkdamen og spør om hvor kassen er.

 

"Hva sa du?" spør jeg henne. "Åhh nei ikke noe jeg trodde.."

 

"Du trodde hva?" sier jeg og ser litt spørrende på henne. "Hvor er kassen"

 

Hun ser mistenksomt på dama fra lesesalen men viser meg bort til kassen og jeg betaler boka. Ute av butikken står dama fra lesesalen. Hun ser litt brydd ut da jeg gir henne boka.

 

"Du hadde virkelig ikke trengt å gjøre det der" sier hun og smiler mot meg. "Jeg føler meg så flau"

 

"Ikke tenk på det. VI er jo alle studenter og vet hvor fristende det kan være å gjøre sånn av og til" sier jeg og smiler.

 

"Jeg skal betale deg tilbake altså" sier hun. "Men jeg håper det går greit om du venter litt. Jeg har ikke penger akkurat nå"

 

Jeg ser på henne. Hun har nydelig ansikt. Deilige lepper. Fantastisk smil. Øyne som smiler mot meg. Et brøkdel av et sekund faller blikket mitt ned på brystene hennes. DE er så store. Runde. Deilige.

 

"Med mindre du vil ha en annen form for betaling da" sier hun plutselig.

 

Jeg ser opp på ansiktet hennes igjen. Hun smiler ertende. "Så du noe du likte?" Jeg smiler.

 

"Jeg foreslår at vi går hjem til meg så kan vi eventuelt diskutere hvor og når jeg kan betale tilbake"

 

"Hva med typen din sier jeg"

 

"Ah du så han i lesesalen" sier hun og ler. "Han skal fortsette og lese sammen med noen venner og blir her noen timer til."

 

Turen til leiligheten deres tar ca ti minutter og underveis går praten løst om alt mulig. Fra eksamen til hva man gjør når man ikke har eksamen.

 

Hun åpner døra til leiligheten deres og ber meg komme inn. Jeg setter meg i sofaen. Hun kommer mot meg.

 

"Jeg fikk en følelse av at du kanskje ville akseptere andre betalingsformer enn penger" sier hun og smiler. Hun vrenger av seg toppen sin og brystene kommer til syne. Jeg svelger tungt. Hun setter seg skrevs over fanget mitt. Det burde vi kunne ordne sier jeg og smiler. Jeg angriper brystet hennes. Tunga glir hardt over brystvorten mens jeg stønner. Hun har så utrolig store deilige pupper. Jeg knar dem hardt og kjenner hvordan kuken strammer seg i buksa. Hun kysser meg lidenskaplig. Vi stønner begge to høyt og kjenner lidenskapen og kåtskapen strømme gjennom blodet. Hun drar meg etter seg. Inn på soverommet. Kaster meg ned på sengen. Drara v meg buksene og vipper ut kuken min. Den er steinhard eller all fantaseringen og i det leppene hennes lukker seg rundt den er det nesten så jeg må konsentrere meg for å ikke sprute hennne full allerede. Hun lar neglene skrape mot magen min. Suger meg hardt og lidenskaplig. Kuken min vokser seg stor og hard. Jeg tar tak i håret hennes og styrer hodet hennes opp og ned på kuken min. Jeg snur henne rundt på ryggen og legger meg over ansiktet hennes med kuken langt inni munnen. Lar hofta mi sakte gli opp og ned over henne. Knuller henne fortere og hardere. Trekker meg ut igjen. Runker kuken min hardt over henne. Stønner. Kjenner villdyret i meg våkne. River av henne buksa så knappene i den spruter rundt oss. I stedet for å dra av trusa røsker jeg den hardt av. Hun stønner. Jeg kaster meg over fitta hennes. Fingrer henne. Koser med klitten. Runker den som en liten minikuk. Kjenner hvordan den svulmer opp og blir hard. Fittesaftene hennes renner av henne og jeg samler dem opp med tunga og drikker de i meg. Hun smaker deilig. Vil ha mer. Slikker henne hardere. Dypere. Over fitta, rumpa. Innsiden av lårene. Legger kukhodet mot fitta hennes. Presser det sakte helt til bunns. Kjenner hvor glatt fittesaftene hennes gjør kuken min. Hun stønner høyt når jeg treffer bunnen. Jeg løfter hofta litt ut og støter enda hardere inn i henne. Holder henne fast mens jeg fortere og fortere knuller den kåte fitta hennes. Hun ber meg om å ikke sprute inni henne. Jeg ignorerer det. Fortsetter å pumpe staken min hardt inn og ut av henne. Hun stønner og jeg merker at hun nærmer seg orgasme.

 

"Skal jeg stoppe" sier jeg og smiler. Øynene hennes er lukket. Hun stønner og klarer nesten ikke svare.

 

"Ikke stopp" stønner hun. "Jeg er så nære"

 

JEg fortsetter å knulle henne. Kjenner at jeg snart kommer til å fylle henne med sperm

 

"Ikke stopp. Vær så snill." Jeg fortsetter. Kjenner at det er rett før for min del. Plutselig kommer hun. Fittemusklene klemmer til rundt kuken min og begynner å melke den med rytmiske tak. Det blir for mye for meg. Kuken min strammer seg og begynner å pumpe den varme tykke spermen min langt inni fitta hennes. Hun slynger beina rundt livet mitt og presser seg mot meg mens jeg tømmer meg dypt inni henne.

 

"Var dette første avdraget" smiler hun. "Det kan du godt si" svarer jeg. "JEg kommer tilbake for neste avdrag så fort det passer" svarer jeg.

 

Ute av leiligheten begynne rje gå gå tilbake til skolen. På veien møter jeg typen hennes på vei hjem. I ren refleks hilser jeg. Han svarer ikke og ser spørrende på meg. Lite vet han at hjemme er dama hans fylt opp med min sperm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...