Gå til innhold

Er du villig til å betale en månedsavgift? i såfall, hvor mye?


Gjest Norwegianhubby

Hvor mye er du villig til å betale?  

136 stemmer

  1. 1. Hvor mye er du villig til å betale?

    • Jeg vil ikke betale..
      70
    • 20kr
      15
    • 30kr
      15
    • 40kr
      3
    • 50kr
      33


Anbefalte innlegg

Gjest Norwegianhubby

Hei alle sammen..

 

Som mange har fått med seg så ser det dystert ut for forumet etter 31.12.2011.

 

Jeg håper at siden kan bestå, for det er en drøm å være moderator her inne.. Spesielt med så mange hyggelige og ordentlige brukere!

 

Denne spørreundersøkelsen er bare for å sjekke litt.. for egen nysgjerrighet igrunn.. Jeg, som mange andre, vet dessverre ikke fremtiden til forumet..

 

 

Denne undersøkelsen er ikke ment for å skremme noen, men for å se om folk vil være med på å finansiere det videre.

 

 

Hvis norcuckold.com gikk over til å bli en "betalingsside" hvor mye ville du betalt pr mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Sa litt om meningen min om dette i den andre tråden, jeg synes det burde være valgfritt om man ville støtte siden eller ikke.

Det fins jo flust av gratis ting man kan gjøre gjennom forumet for å gi de som er villige til å betale litt ekstra verdi for pengene.

F.eks kan man opprette diverse sub-forum for de som betaler, gi de større avatar, bildesignatur, annen farge på navnet, "sticky" kontaktannonser/historier/bildetråder osv.

 

Om slike ting hadde kommet på banen kunne vi vurdert å betalt en liten sum for å være medlem, men synes likevel at det å lese og delta i forumet generelt burde være gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Jeg ville ikke fortsatt videre om jeg måtte begynne å betale, jeg er singel og jente og er på utkikk etter en cuckold, De er det et fåtall av her inne. DE fleste som er her er allerede i par eller menn som skal betjene hotwife'ne. Skulle for all del ha vært med på å betale for dette OM jeg hadde hatt stort utbytte av å være medlem, (dvs om jeg var i et cuckold/hotwife par og fant enslige menn til oss). Men siden det ikke er realiteten, så ville jeg bare forflyttet meg videre til et gratis forum.

Bedre om dere tar betaling for spesielle tjenester som er beskrevet over her, enn å ta betaling for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...