Gå til innhold

Vitser om sex / cuckold!


Gjest Norwegianhubby

Anbefalte innlegg

Gjest Norwegianhubby

Hei

Lager en tråd man kan poste en god vist som handler om sex eller cuckold.. eller i samme gate! :)

 

Begynner med en liten en jeg:

 

 

Tre menn stod på kaia og så konene sine gå om bord på danskebåten. Da båten la fra kai vinket alle menne til konene sine samtidig som den ene mannen sa "Håper vi får konene våre tilbake i samme stand som vi forlot de". En av de andre svarte "Får ikke håpe det! Mi er akkurat nyknulla!"

 

 

Spør du meg hadde ikke jeg sørget hvis dama kom hjem nyknulla etter et 2-dagers cruise med danskebåten! :)

 

Kom med deres vitser! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Norwegianhubby

Ikke mange som har sett denne tråden tror jeg.

Men gir litt nytt liv i den med denne vitsen:

 

En mann var med i spillet "vil du bli millionær" og temaet var sex.

Deltageren var kommet langt på veien mot millionen, og hadde bare brukt "spør publikum" som hjelpemiddel. Han stod igjen med "ring en venn", og "50/50".

Programlederen la frem millionspørsmålet til mannen samtidig som han leste høyt. "Hvordan er din kone frisert nedentil?

A: Kjønnshårene vokser fritt. B: Lett frisert stripe. C: Barbert ved leppene mens dusken består. eller D: Helt glattbarbert.

 

Deltageren tenkte på spørsmålet en stund før han så oppgitt på programlederen og spurte

- Kan jeg ringe en venn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...