Gjest GammelKukenTrondheim Skrevet 5. desember 2011 Share Skrevet 5. desember 2011 Jeg har vel vært uforsiktig som har skrevt innlegg og gitt opp mailadresse her inne. Nå ser jeg at alle som kjenner min mailadresse kan lese jeg søker Hotwife og cuckold. Ikke begeistra for det nei. Og i tillegg strømmer det på med spam merka norcukold. Noen som har et råd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OsloM Skrevet 5. desember 2011 Share Skrevet 5. desember 2011 Legg til grunn at alt du publiserer på nettet kan snappes opp. Google og andre har programmer som søker kontinuerlig. Bruk aldri en mailadresse som andre kjenner hvis du ønsker å publisere ting som kan kyttes til deg. I innleggene dine er eposten fjernet av moderator (du postet her selv om det var i strid med retningslinjene...) Fjern eposten din fra profilen - den er synlig der. Gå på "Kontrollpanel" øverst til høyre og velg "Rediger detaljer" på venstre side. Mulig det ikke løser det som allerede er søkt opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest GammelKukenTrondheim Skrevet 5. desember 2011 Share Skrevet 5. desember 2011 Takk for gode råd. Er den nye måten å skrive mailadresse på brukbar? Noen som har råd for å fjerne det som alt er på nett/Google? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nanox Skrevet 14. desember 2011 Share Skrevet 14. desember 2011 Takk for gode råd. Er den nye måten å skrive mailadresse på brukbar? Noen som har råd for å fjerne det som alt er på nett/Google? Det er desverre veldig vanskelig å slette informasjon som Google allerede har plukket opp. Dette blir lagret og slettet jevnlig men jeg vet ikke hvor ofte. Så du må gå nøye til verks og huske hvor du har postet alt. Så kan du begynne å slette. Så ville jeg gjort som OsloM sier: "Bruk aldri en mailadresse som andre kjenner hvis du ønsker å publisere ting som kan kyttes til deg." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HannKatta Skrevet 10. januar 2012 Share Skrevet 10. januar 2012 Yep, alltid ha en egen epost til dette, f.ex Gmail... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.