Gå til innhold

Endelig


erammf

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 36 som lever i et platonisk forhold, å bringe andre inn i forholdet har vært diskutert men min samboer liker ikke slikt så det ha aldri blitt virkelighet.

 

I det siste har vi begge vært klar over at forholdet går mot slutten, så jeg har utvidet min horisont og inngått et forhold med ei nydelig ung dame på 24 år, Christina. Jeg har helt fra starten av vært åpen på at jeg fantaserer om at dama mi har andre menn både med og uten meg tilstede. Dette har hun sagt virker spennende og noe hun kunne tenke seg å gjøre en gang i fremtiden.

 

Forrige lørdag dro Christina en liten tur på byen, jeg var hjemme hos min familie. I løpet av kvelden sendte vi et par sms og jeg sa at dersom hun møtte noen som fristet så var det bare å kjøre på... Hun svarte at hun tenkte så mye på meg at det var ingen andre som var interressante. Da jeg våknet så jeg at hun hadde sendt en sms kl.06 hvor hun spurte om jeg kunne kjøre henne hjem fra nachspiel.

 

Utpå søndag dro jeg bort til Christina bare for å hilse kjapt på, og da jeg kom inn så jeg med en gang at det hadde vært fest. Christina lå på sofaen i joggebukse og en trang topp, og så en smule fyllesyk ut. Vi snakket litt om løst og fast og det kom etterhvert frem at hun hadde dratt fra nacspiel da hun sendte meg sms, med seg hjem hadde hun 3 gutter på hennes egen alder. Hun sa hun håpet jeg ikke ble sur fordi om hun hadde hatt med 3 gutter hjem, ingenting hadde skjedd påpekte hun. Jeg svarte som sant var at jeg hadde ikke blitt sur om hun så hadde hatt sex med alle 3... Hun så forlegen ut og spurte om jeg fortsatt ikke ble sur hvis hun sa at hun hadde hatt sex med bare 1 av dem. Jeg kjente med en gang reaksjonen i boxeren og ba henne fortelle hva som hadde skjedd. Hun sa at det gikk en liten halvtime etter at de kom hjem før hun havnet på soverommet med den ene gutten, etter først å ha sittet i fanget på en av de andre og ertet han til bristepunktet. Der hadde de hatt sex en god time før de sovna ilag, og han hadde nettopp dratt da jeg kom på besøk... Hun hadde ennå ikke vært i dusjen.. Dette var dråpen for meg, jeg nærmest dro henne inn på soverommet, fikk av henne bukse og trusa og la henne ned på sengen. La meg ned mellom de deilige lårene hennes og slikket grådig ivei på den våte musa som lå rød, hoven og våt foran meg. Christina ble noe ovverasket over min reaksjon, men tødde etterhvert opp og ga meg detaljer av akten mens jeg slikket henne... Etter en grundig rengjøringsjobb var det på tide å ta henne like grundig, jeg la meg tilrette og kjørte på i misjonær, og mens jeg ligger der ser jeg to brukte kondomer komme frem under hodeputa, et deilig bevis på hva min Christina hadde gjort..

 

I dagene etterpå har jeg gang på gang måttet forsikre henne om at jeg synes det er helt greit at hun har andre, og at det tenner meg å vite om det. Nå har hun vent seg til tanken og synes hun er verdens heldigste jente som får ha et stabilt forhold samtidig som hun beholder sin frihet til å knulle hvem hun vil, når hun vil :) Når jeg sier stabilt forhold så er vi ikke der ennå da jeg ikke har fått avsluttet mitt forrige samboerskap, men det er under avvikling.

 

Nå på Lørdag skal Christina alene på julebord, og hun har en mann i siktet og har lovet å holde meg oppdatert pr. sms om slagets gang.

 

 

Mvh Nyforelsket

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nå er jeg offshore på jobb. Fikk melding på Facbook i går der Christina spurte om det var greit at hun fant seg en kjekk fyr å ha sex med nå i jula, jeg spurte om hun hadde noen i tankene og svaret jeg fikk var at det er så mange kjekke gutter som er hjemme på familiebesøk i jula, så hun ville forsyne seg litt...

 

Svaret var selvfølgelig som vanlig at det vil glede meg like mye som henne.

 

Nå fikk jeg nettopp melding: "Jeg får besøk straks av en gammel klassekompis som jeg har hatt sex med før, vi skal drikke litt vin og kose oss. Er det greit?"

 

Er det rart jeg er forelsket??

 

Oppdatering følger :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsettelsen ble litt forsinket.

 

Fikk melding morgenen etter: "Har hatt ei deilig natt, Vi kom halvveis i den første vinflaska før vi havnet i seng, det ble ei laaang natt med masse kos og knulling, er hoven og øm i musa nå og lengter etter deg.. Vil bare koseslikkes og fortelle deg alt kjære, jeg elsker deg, du gir meg den friheten jeg trenger :)))"

 

Gleder meg til å ligge på gjesterommet og vente neste gang :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...