Gå til innhold

Cuckoldry - en legning?


Gjest Nanox

Anbefalte innlegg

  • 1 year later...

For min del likte jeg ikke tanken på at dama hadde hatt sex med endel gutter/menn før meg

men jeg visste jo at fortid var fortid.

hun fortalte også at hun hadde sex med en annen bare 2 kvelder før hun hadde det med meg.

hun lot han også komme inni seg, samme som hun lot meg gjøre.

tanken på alle som hadde fått sprute inni henne plaga meg på en merkelig måte.

Men jeg fant ut iløpet av noen år at d også gjorde meg kåt...

så jeg onanerte ofte mens jeg så for meg at hun ble knulla og spruta full av andre.

men i den første tiden følte jeg vel egentlig sjalusi, nå blir jeg bare kåt av det.

 

elsker at hun forteller om sine erfaringer når vi har sex!

pirrer meg også når hun hvisker til meg etter at vi har møtt noen ute på shopping, at han har knulla meg.

får helt hjertebank jeg da..:-)

 

så jeg tror jeg er blitt sånn..ikke født sånn..men kan jo ha hatt det i meg hele tiden uten å ha tenkt over det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 måneder senere...
Gjest frekklek

Hei "Prejudice" ;-)

Jeg har det og slik. Før var jeg bare sjalu.. Nå er jeg bare kåt og tenner veldig på at min dame kommer nypult hjem. Er singel nå og leter etter "hnne" som har de egenskapene..

Men jeg kjenner det veldig når du skriver at hun sier; han har jeg pult.. etc... mmmm deilig deilig dame du har.. :-)

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...