Gå til innhold

Min kone skal ut i kveld og har skumle planer


osloCouple

Anbefalte innlegg

Det er julebordtider, og høysesong for cuckolding. C her drar på julebord om litt, med kort sort stroppekjole og ikke noe under, hverken bh eller truse har jeg funnet ut. Sorte ganske høye sandaler... Hun er glattbarbert, glatt og heltent, og blir hentet snart av kolleger. Blir spennende å få rapport(er) senere i kveld/natt. Easy må sitte hjemme med halvstiv og lure...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg slipper ikke til lenger hos min kone. I går kveld fikk jeg beskjed om å slikke henne til orgasme. Underveis reiste hun seg og kom tilbake med en stor dildo i ene hånden og iphonen i andre. Jeg fikk beskjed om å filme henne bakfra mens hun tredde seg ned på den store dildoen. Filmen skulle hun sende til elskeren sin. Vi har vært sammen i 16 år og jeg har aldri fått en slik film fra henne (eller noe i nærheten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tenke meg at hun gjør dette kun fordi du synes det er spennende. Hun har helt sikker mange "egoistiske" grunner til å knulle en deilig Bull. Mest sannsynlig nyter hun pikken hans i fulle drag når hun har sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...