Gå til innhold

Og slik går nu dagene..


par i sandnes

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke underdanig cuckold, men elsker å høre og se på at hun nyter åha andre menn enn meg.

Søndagskveld ble en ekstraordinær opplevelse. Etter en god oppstart i senga, bestemte vi oss for å ta en biltur. Hun kledde på stayups og miniskjørt (truseløs selvfølgelig), og avgårde kjørte vi. Var innom en bensinstasjon hvor hun kjøpte noe på nederste hylle med rumpa mot gutten i kassa :-). Da vi kom til plassen vår i skogen (en hemmelig plass i sandnes) gikk hun ut av bilen, tok av miniskjørtet og gikk i lysene foran bilen slik at jeg kunne beundre henne fra innsiden av bilen. Jeg kom meg ut i en fart og la henne på ryggen over panseret. Jeg slikket henne til orgasme nr 2 (første i senga før vi fant ut at vi skulle kjøre en tur). Så tok jeg henne over panseret, men så kåt jeg var, kunne jeg ikke holde på lenge. Da jeg trakk meg ut bøyde hun seg ned og tok pikken i munnen. Jeg kom og hun lot det flomme over ansiktet. Hele ansiktet var dekket og blusen helt tilsølt. Jeg filmet det hele på mobilen. Etter vi kom hjem og hadde lagt oss i senga, så vi på filmen. Jeg bare måtte smake en gang til og hun kom 3. gangen (smaken av hennes glatte nypulte fitte er deiligst i verden) . Jeg tok henne bakfra siden hun elsker det etter jeg har slikket henne, og sprutet over rumpa. Tett omslynget småkysset vi oss i søvn. Like før jeg sovnet sa hun at hun skulle møte elskeren på torsdag og gledet seg til å kjenne smaken av han i munnen. Da hun ringte på torsdagskveld og stønnet høyt i telefonen måtte jeg bare runke litt. Jeg hørte henne si at han skulle komme over ansiktet hennes (hun vet jeg elsker det ). Det har vært en stund siden sist, så han var tydeligvis kjempekåt. Det tok ikke lang tid før jeg hørte brølet og henne som stønnet av nytelse. Jeg hørte at hun gispet og sa at så mye hadde hun ikke fått i munne og ansiktet av han før. Jeg har nok forsømt deg min kjære elsker sa hun. Det skal ikke gå så lenge til neste gang, så la hun på telefonen. Jeg bare satt der og var ør i hodet. Gjett om hun skulle få kuk når hun kom hjem. Jeg skulle ikke være noe dårligere enn han.Når hun kom hjem 2 timer senere var jeg klar :-).... og sånn går nu dagene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...