Guest Stallion80 Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 Hei alle sammen Jeg er en 31år gammel business mann som neste uke skal på jobbseminar for et verdenskjent selskap i Amsterdam. Jeg er totalt ukjent i byen, men dreven med både mobilen og internett. Har erfaring fra Vip-room, A&E, Cupidoswingers & youngswingers, sakens kjerne: Om noen vet her inne har vært på swingersklubber i Amsterdam/Rotterdam/Den Haag? Gjerne gi meg noen tips. Venter spent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest par29oslo Posted November 24, 2011 Share Posted November 24, 2011 prøv fun4two, verdens beste klubb, definitivt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stallion80 Posted November 24, 2011 Share Posted November 24, 2011 Var inne på hjemmesiden dems og ser at dette er jo en plass for par & single damer? Kan man som singel mann komme inn her? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts