Gjest Stallion80 Skrevet 23. november 2011 Share Skrevet 23. november 2011 Hei alle sammen Jeg er en 31år gammel business mann som neste uke skal på jobbseminar for et verdenskjent selskap i Amsterdam. Jeg er totalt ukjent i byen, men dreven med både mobilen og internett. Har erfaring fra Vip-room, A&E, Cupidoswingers & youngswingers, sakens kjerne: Om noen vet her inne har vært på swingersklubber i Amsterdam/Rotterdam/Den Haag? Gjerne gi meg noen tips. Venter spent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest par29oslo Skrevet 24. november 2011 Share Skrevet 24. november 2011 prøv fun4two, verdens beste klubb, definitivt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 24. november 2011 Share Skrevet 24. november 2011 Var inne på hjemmesiden dems og ser at dette er jo en plass for par & single damer? Kan man som singel mann komme inn her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.