Gå til innhold

Endelig!! I kveø


Semikolon

Anbefalte innlegg

Denne historien startet for ca en måned siden. Kona sa at hun hadde lyst til å prøve å ha sex med en annen en meg. Hun vet at jeg tenner på dette, så hun ble ikke overrasket når jeg oppmuntret henne til å gjøre det. Etter noen dager med chatting, kom hun i kontakt med en som var intresert i å treffe henne. De møttes første gang fredag for 2 uker siden. Kona fortalte ikke meg om det, men det var ikke så vanskelig å skjønne hva som hadde skjedd. Vi pratet masse om det, og ble enige om at hvis hun ville, så kunne hun treffe han igjen.

I går kveld spurte hun meg om jeg fortsatt synetes det var greit at hun traff han. Jeg sa selfølgelig ja. Da fortalte hun at de hadde avtalt å møtes i dag, onsdag.Hun hadde en del ærender i byen, så det var der de skulle møtes.

Det siste jeg hat hørt fra henne var en sms kl 18.50 i kveld. Den lød: "Tar inn på hotell og har kjøpt kondomer."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittelen skulle være: Endelig!! I kveld skjer det!

 

Jeg svarte følgende på hennes sms:"Kjempe fint, jenta mi. Kos deg masse! Send en oppdatering når du får tid. Jeg er nok like kåt som deg nå!! Elsker deg masse!!"

 

Har ikke hørt noe mer enda. Nå sitter jeg her med en fantastisk sitrende følelse i hele meg og gleder meg til å høre fra henne. Jeg oppdaterer så snart jeg har mer å fortelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste melding kom kl 21.20 og lød:"Er på vei hjem fra ......."

En drøy halvtme sener kom hun hjem. Hun kom inn med et stort smil om munnen. Jeg spurte om hun hadde hatt det fint, og hun svarte at hun hadde hatt det deilig og at hun ikke hadde dusjet etter at de var ferdige. Hun spurte meg så om jeg ville bli med henne inn i senga, så hun kunne fortelle hva som skjedde. De hadde hatt vanlig sex med det som hører til, slikk, sug, fingring og knulling. Ikke noe utover vanlig sex. Det eneste som kanskje var litt spesiellt var hvor utholdende han var. De hadde sex i en og en halv time, og halvparten av den tiden knullet han henne. Mens kona fortalte i detalj hva de hadde gjort, lå jeg og slikket og sugde på puppene hennes og fingret med den hovne fitta hennes. Selv om de hadde holdt på lenge, hadde hun ikke fått orgasme. Derfor fikk jeg knulle henne mens hun tok på seg selv til orgasmen kom. Jeg har aldri kjent fitta hennes så våt og hoven før. Rett før hun sovnet, takket hun meg og sa at hun nok ikke klarer å ha sex på en uke! Det siste jeg sa til henne før hun sovnet var at jeg elsker henne, og det mener jeg av hele mitt hjerte. Jeg kan ikke få sagt annet enn at jeg føler meg utrolig heldig som har en kone som er så fantastisk på alle måter.

 

Jeg regner med at denne tråden kommer til å fortsette lenge, for kona er fast bestemt på å treffe han igjen. Jeg gleder meg allerede!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...