BigWoman Skrevet 21. november 2011 Skrevet 21. november 2011 Kåt og dryppende våt hotwife med cuckold,søker treff med sprutekåt,seriøs og generøs bull nå til helgen i oslo.. Kom å fyll mitt dryppende hull fullt, så min cuck kan slikke meg ren etterpå Kun seriøse hendvendelser vil bli besvart.. Venter i våt lengsel Siter
Gnille Skrevet 23. november 2011 Skrevet 23. november 2011 Mhmmm.... hadde vært deilig å fylt ditt dryppende hull..... :-))) Bare å si ifra.... I'll be there :-))) Siter
Gjest frekklek Skrevet 3. desember 2011 Skrevet 3. desember 2011 Hei du. :-) Jeg tar utfordringen... Jeg fungerer godt både alene og med andre, om du søker flere på en gang. Elsker swingers situasjoner.. nakenhet, naturlig kåthet og utfoldelse. Vi bor også i nærheten av hverandre ser det ut til.. ;-) Jeg har barna annenhver uke. Den andre uka kunne jeg fylle hullet ditt stadig.. mmmmm Morten Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.