BigWoman Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Kåt og dryppende våt hotwife med cuckold,søker treff med sprutekåt,seriøs og generøs bull nå til helgen i oslo.. Kom å fyll mitt dryppende hull fullt, så min cuck kan slikke meg ren etterpå Kun seriøse hendvendelser vil bli besvart.. Venter i våt lengsel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BigWoman Posted November 22, 2011 Author Share Posted November 22, 2011 blupp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gnille Posted November 23, 2011 Share Posted November 23, 2011 Mhmmm.... hadde vært deilig å fylt ditt dryppende hull..... :-))) Bare å si ifra.... I'll be there :-))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest frekklek Posted December 3, 2011 Share Posted December 3, 2011 Hei du. :-) Jeg tar utfordringen... Jeg fungerer godt både alene og med andre, om du søker flere på en gang. Elsker swingers situasjoner.. nakenhet, naturlig kåthet og utfoldelse. Vi bor også i nærheten av hverandre ser det ut til.. ;-) Jeg har barna annenhver uke. Den andre uka kunne jeg fylle hullet ditt stadig.. mmmmm Morten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeppe Posted December 5, 2011 Share Posted December 5, 2011 hmmm virker intressant.. ,-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts