Gå til innhold

"fersking"


Gjest frekklek

Anbefalte innlegg

Gjest frekklek

He he... liker den benevnelsen. Fersking. ;-)

Jeg har med flere damer hatt tilnærming til dette temaet/legning.. og med hu siste lot jeg dette løpe helt ut.

Ja mange tanker rundt sjalusi underveis. Frem og tilbake. tenner på, angrer og blir sjalu. Men hun var flink til å gi meg den rette følelsen av tryghet samtidig som hun viste lyst til å ha fremmedkuk.. Og hun fikk oppleve det mange ganger. Hun var hjemmeværende frue.. hehe. Fikk da tid til å være kåt på dagtid. Jeg var på jobb og det rant nesten av kuken i kåthet..

Så "fersking" passer ikke helt i denne sammenheng. Men, jeg tror at om jeg er så heldig å treffe henne som har dette i seg, og hun blir min partner i det daglige så vil vi nå nye høyder da jeg har jobbet inn det meste av sjalusisituasjonene og kan slippe henne fri. .

Vel, jeg er singel nå. Nyter livet med mine barn og jobben. Kanskje du jeg ser etter titter inn her.. ? hehe.. Eller du kjenner ei du tenker fortjener en mann som vil sin kjære alt godt... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...