Guest frekklek Posted November 20, 2011 Share Posted November 20, 2011 He he... liker den benevnelsen. Fersking. ;-) Jeg har med flere damer hatt tilnærming til dette temaet/legning.. og med hu siste lot jeg dette løpe helt ut. Ja mange tanker rundt sjalusi underveis. Frem og tilbake. tenner på, angrer og blir sjalu. Men hun var flink til å gi meg den rette følelsen av tryghet samtidig som hun viste lyst til å ha fremmedkuk.. Og hun fikk oppleve det mange ganger. Hun var hjemmeværende frue.. hehe. Fikk da tid til å være kåt på dagtid. Jeg var på jobb og det rant nesten av kuken i kåthet.. Så "fersking" passer ikke helt i denne sammenheng. Men, jeg tror at om jeg er så heldig å treffe henne som har dette i seg, og hun blir min partner i det daglige så vil vi nå nye høyder da jeg har jobbet inn det meste av sjalusisituasjonene og kan slippe henne fri. . Vel, jeg er singel nå. Nyter livet med mine barn og jobben. Kanskje du jeg ser etter titter inn her.. ? hehe.. Eller du kjenner ei du tenker fortjener en mann som vil sin kjære alt godt... :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts