Gå til innhold

Hva mener du skal være eksklusivt/forbeholdt Bull/HW som cuck ikke skal få/nektes?


Gjest

Hva mener du skal være eksklusivt/forbeholdt Bull/HW og er noe forbeholdt/uaktuelt for cuck? (start med hvem du er, deretter er flere svar mulig)  

20 stemmer

  1. 1. Lett inspirert av andre spørreundersøkelser kombinert med litt nysgjerrighet av hva som driver folk til denne, skal jeg tørre å si spesielle, seksuelle utfoldelsen (som åpenbart inkluderer mye mentalt/psykologisk i tillegg til det fysiske) – hva tenker brukerne her inne om ideen om at enkelte «ting» skal være reservert/eksklusivt i relasjonen Bull/HW som cuckolden ikke skal ha mulighet til å kjenne/oppleve/vite/nyte? Eventuelt skal noe være forbeholdt for cuck?

    • Jeg er cuck
      14
    • Jeg er HW
      0
    • Jeg er Bull
      2
    • HW dresser seg opp i sexy undertøy kun for Bull
      6
    • HW har egne/eget antrekk reservert for Bull
      8
    • Sex andre steder (inne og ute) enn i dobbeltsenga er reservert Bull/HW
      4
    • Suging av kuk gjelder kun Bull sin deilige stake, cuck får i beste fall en håndjobb
      11
    • Sprute i HW er ekslusivt for Bull
      9
    • Cuckold får kun sprute i HW om Bull har sprutet i henne først (sloppy seconds), ellers kondom for cuck
      5
    • Bull får ta HW «bareback», for cuck er det kondom som gjelder
      7
    • Fitta er eksklusivt for Bull, cuck får ta HW analt
      0
    • Analsex er kun for Bull
      7
    • Fittenekt for cuck, den er eksklusivt for Bull
      9
    • Slikking av fitte er forbeholdt cuck, både forspill, eventuelt mellomspill og rengjøring.
      10
    • Annet; beskriv men en post nedenfor
      0


Anbefalte innlegg

Lett inspirert av andre spørreundersøkelser kombinert med litt nysgjerrighet av hva som driver folk til denne, skal jeg tørre å si spesielle, seksuelle utfoldelsen (som åpenbart inkluderer mye mentalt/psykologisk i tillegg til det fysiske) – hva tenker brukerne her inne om ideen om at enkelte «ting» skal være reservert/eksklusivt i relasjonen Bull/HW som cuckolden ikke skal ha mulighet til å kjenne/oppleve/vite/nyte? Eventuelt skal noe være forbeholdt for cuck? 

Beklager siste svaralternativ, det skal selvsagt stå "beskriv med en post nedenfor"

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...