Hva mener du skal være eksklusivt/forbeholdt Bull/HW som cuck ikke skal få/nektes?
Hva mener du skal være eksklusivt/forbeholdt Bull/HW og er noe forbeholdt/uaktuelt for cuck? (start med hvem du er, deretter er flere svar mulig)
20 stemmer
-
1. Lett inspirert av andre spørreundersøkelser kombinert med litt nysgjerrighet av hva som driver folk til denne, skal jeg tørre å si spesielle, seksuelle utfoldelsen (som åpenbart inkluderer mye mentalt/psykologisk i tillegg til det fysiske) – hva tenker brukerne her inne om ideen om at enkelte «ting» skal være reservert/eksklusivt i relasjonen Bull/HW som cuckolden ikke skal ha mulighet til å kjenne/oppleve/vite/nyte? Eventuelt skal noe være forbeholdt for cuck?
-
Jeg er cuck14
-
Jeg er HW0
-
Jeg er Bull2
-
HW dresser seg opp i sexy undertøy kun for Bull6
-
HW har egne/eget antrekk reservert for Bull8
-
Sex andre steder (inne og ute) enn i dobbeltsenga er reservert Bull/HW4
-
Suging av kuk gjelder kun Bull sin deilige stake, cuck får i beste fall en håndjobb11
-
Sprute i HW er ekslusivt for Bull9
-
Cuckold får kun sprute i HW om Bull har sprutet i henne først (sloppy seconds), ellers kondom for cuck5
-
Bull får ta HW «bareback», for cuck er det kondom som gjelder7
-
Fitta er eksklusivt for Bull, cuck får ta HW analt0
-
Analsex er kun for Bull7
-
Fittenekt for cuck, den er eksklusivt for Bull9
-
Slikking av fitte er forbeholdt cuck, både forspill, eventuelt mellomspill og rengjøring.10
-
Annet; beskriv men en post nedenfor0
-
- Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.