Gå til innhold

Enda en fantasi fra dama mi ;D


Gjest Nanox

Anbefalte innlegg

Gjest Nanox

Jeg møter han på kveldstid..Du er ute sammen med noen kompiser, som du skal drikke med..Jeg har bedt han over fordi jeg vet du blir ute hele kvelden, å jeg vil overraske deg med noen saftige bilder mens du er på fest. Han møter opp i 11 tiden på kvelden. Både jeg å han vet begge hva det går ut på. Han kommer opprinnelig fra Somalia. Så det sier jo sitt om str på kuken hans. Han har faktisk den

største kuken jeg har vært borti..Han kommer inn, å begynner å stryke meg nedover rompa idet han kommer inn døra..Kysser meg i nakken. Han vet akkurat hvordan han skal treffe de rette punktene. Kjenner allerede jeg begynner å bli våt...veldig våt...jeg står å kliner med han nede i gangen før han blir med meg opp på rommet.

Idet vi kommer inn på rommet dytter han meg ned i senga, drar av meg buksene og begynner å kysse meg oppover lårene. Han kysser meg ømt på musa. Han kjenner at jeg er våt gjennom stringen..Han sniker tunga si innenfor stingen å begynner sakte å slikke meg. Jeg stønner av nytelse

Han drar av meg stingen og slikker meg ordenlig. jeg er på nippet til å komme da han pluselig stopper..Kysser meg oppover magen sammtidig som han drar av meg toppen.

Da han kommer til bhen drar han puppene ut av bhen og kysser den å suger på de. Elsker følelsen av tunga hans på nipplene mine.. Han kysser meg videre oppover halsen og kliner litt med meg. Kjenner hvordan den store kuken hans allerede presser mot musa mi. Jeg setter meg opp og drar av han tskjora. han har den fineste magen noen gang. Fin 6 pack og skikkelig muskler..Kysser han over magen og nedover. Knepper opp buksa hans å stryker hånda over kuken. Den er stor å deilig.

Drar av han buksa og boxere. Putter kuken hans i munnen. Den smaker hærlig. Suger han en god stund før han dytter meg ned på senga å tar meg hardt i misjonær. Jeg stønner som aldri før. Elsker følelsen av den store kuken hans som glir inn å ut av musa mi

Han knullermeg så hardt at jeg kommer

men han er enda ikke ferdig

nå er det hans tur til å komme

jeg er så sprengkåt at jeg setter meg opp

å suger han som jeg aldri har sugd noen før

har fast bestemt meg for at jeg skal få han til å komme

han pustet tyngrer å tyngre. kjenner hvordan kuken vokser i munnen min

pluselig kommer han som et lyn i munnen min

han spruter munnen min full!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...