Domoslo Skrevet 13. oktober 2011 Share Skrevet 13. oktober 2011 Vi er et par fra Akerhus , hun 30 og han 43 år, vi er nysgjerrige på å prøve denne siden men har ingen erfaring av denne type treff så vi er veldig spente.. Vi søker en ekstra mann til henne helgen 4-6 november i uke 44 ,evt treffes på hotell i Oslo hvor vi ofte er.. vi tenner på tanken att hun skal bli tilfredstilt av en voksen mann, helst litt eldre og grovt utstyrt, noe hun er veldig klar for å prøve, du er gjerne litt bestemt og som liker å ta initiativet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enjoywithme Skrevet 17. oktober 2011 Share Skrevet 17. oktober 2011 Heisann, dette synes jeg høres veldig spennende ut. Om bildene på profilen min passer for dere, vil jeg gjerne at dere tar kontakt så vi kan bli litt bedre kjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boytrondheim Skrevet 17. oktober 2011 Share Skrevet 17. oktober 2011 Heisann. Jeg er like ved Oslo i den perioden - ta kontakt om det er av interese. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vinsdalen Skrevet 17. oktober 2011 Share Skrevet 17. oktober 2011 Hei. Erfaren ungpjokk fra Akershus her,ta kontakt om det er av intr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bergen1972 Skrevet 19. oktober 2011 Share Skrevet 19. oktober 2011 deilig jente =) Er i Oslo den helgen .. (lurer på hvorfor ) =P .. Er på hotel der med noen andre men har rome selv på Royal Christiania ... Skulle dere være i nerheten så kansje det kan bli litt morro? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest intermezzo41 Skrevet 26. oktober 2011 Share Skrevet 26. oktober 2011 Hei ... Akershus/Romerike ... Mann med stil, lyst og kvalitet ... 49 ... 182 ... ta gjerne kontakt :-) ... og som synes en hotwife setting ... er fliott fordi den viser respekt for hverandre ... og lekenhet :-) ... Geir intermezzo41@ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Stallion80 Skrevet 27. oktober 2011 Share Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Hei på dere. Dersom dere ikke har fått dørmmen oppfylt stiller jeg gjerne opp på et treff med dere. Har god erfaring med både trekanter, gangbang, swingers & cuckold fra tidligere og lover et spennende bidrag. Bare å ta kontakt på email fjernet ihht forumets regler - mod hvis dere vil mer Endret 27. oktober 2011 av Norwegianhubby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.