Gjest tallpall Skrevet 25. februar 2010 Share Skrevet 25. februar 2010 Jeg er en amerikanske mann på 41 år. Jeg har hatt erfaring med cuckolding fra før i USA og her i Norge. Ser at mange her er ikke helt klar ove hva et cuckold forhold innebære. Jeg vil gjerne gi dere som er opp for det et innføring til ordenlig Cuckolding. Jeg forvente at begge i paret er totalt lydig til meg og er der for min nytelse. Litt streng? Ja, sånn skal det være. Jeg søker etter par i Oslo\Buskerud område, som har møteplass. Mulighet til å treffe på dagtid og ettermiddag må være tilstede. Venter spent på svare det som er villig til å ta den utfordering. Pall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cabman Skrevet 4. mars 2010 Share Skrevet 4. mars 2010 (endret) Hei! det er vel mange varianter av cuckolding? Jeg feks tenner på at kona blir brukt av en annen.. men er gjerne med i leken! Litt patetisk med slike leker som at mannen har "liten kuk" osv og ikke duger osv- derfor må kona ha en annen... det er ikke min betydning av cuckold.. Jeg er ikke underkuet, og er velutrustet selv :-) nei det dreier seg om at hun blir "brukt" og at jeg får detaljer og ser på evt deltar : Edit: fjernet e-post adresse. - Norwegianhubby - moderator Endret 5. mars 2010 av Norwegianhubby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuckMyGirl Skrevet 21. mai 2010 Share Skrevet 21. mai 2010 mm ser eg bur på feil sted. hadde gjerne undergagt oss en black bull vi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goway Skrevet 14. juni 2013 Share Skrevet 14. juni 2013 Hadde vært herlig om du kunne lært oss litt om cuckolding. Drømmer om å se dama med stor en i seg, mens jeg må gjøre som jeg får beskjed om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.