Trønderbull Skrevet 21. juni 2020 Share Skrevet 21. juni 2020 Hvordan i all verden redigerer man album etter at siden fikk en makeover?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webmaster Skrevet 22. juni 2020 Share Skrevet 22. juni 2020 Hei! Hvis du bruker pc kan du gå inn på din profil ved å trykke på brukernavnet ditt øverst til høyre, så trykke på "album" fanen. Her skal du få et valg som heter "håndter album", så kan du slette bildene du ønsker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webmaster Skrevet 22. juni 2020 Share Skrevet 22. juni 2020 Erik50HamarCuckold skrev (31 minutter siden): Finner ikke "Håndter album "jeg.. Hvilken enhet bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webmaster Skrevet 22. juni 2020 Share Skrevet 22. juni 2020 På bildet jeg har lagt ved viser jeg hvor "håndter album" befinner seg. Gå til linken rett under denne teksten for å finne knappen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webmaster Skrevet 22. juni 2020 Share Skrevet 22. juni 2020 Erik50HamarCuckold skrev (22 minutter siden): Den "knappen" mangler. Må jeg være betalende medlem for å få den kanskje? Nei, det er ikke nødvendig å være betalende medlem. Jeg kan se at vi har glemt noen rettigheter, men det skal fungere nå. Kan du sjekke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webmaster Skrevet 23. juni 2020 Share Skrevet 23. juni 2020 Erik50HamarCuckold skrev (På 22.6.2020 den 13.38): Bare en liten ting til. Hadde det ikke vært en fordel å kunne velge om bilde skal være synlig for ikke medlemmer eller ikke? Var det ikke slik tidligere? Det er fremdeles mulig hvis du bruker ditt eget album og ikke Cuckold.no hovedalbum. Jeg har lagt ved et bilde som viser hvilke valg du får om du trykker på "Hvem kan se albumet" når du oppretter eget album. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.