steinkjer38 Skrevet 5. november 2012 Share Skrevet 5. november 2012 noen par som ønsker en extra mann:confused: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuckMyGirl Skrevet 5. november 2012 Share Skrevet 5. november 2012 Siden dama mi ikke er i denne gruppen så kan eg søke etter noe litt spesielt her. en slags hevn. Er det noen som vil ha henne fra en dag til en uke som sex slave? Sender henne til deg om vi deler på utgiftene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest skien-g93 Skrevet 6. november 2012 Share Skrevet 6. november 2012 fuckmygirl jeg vil gjerne låne henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonnyDepp Skrevet 13. november 2012 Share Skrevet 13. november 2012 Ja henne kan jeg sikkert bruke. Hvor bor dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boytrondheim Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Share Skrevet 3. desember 2012 fuckmygirl - vil gjerne hjelpe deg med den hevnen - bor i trondheim og deler selvsagt evt utgifter :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg