Gullknapp Skrevet 25. september 2011 Share Skrevet 25. september 2011 Mørepar søker mann til henne. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spacwolf Skrevet 25. september 2011 Share Skrevet 25. september 2011 vil gjerne kose med din kone ta kontakt på pm eller på chat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeppe Skrevet 25. september 2011 Share Skrevet 25. september 2011 count me in.. ,-)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trhpar Skrevet 26. september 2011 Share Skrevet 26. september 2011 Hvem er du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gutt41telemark Skrevet 26. september 2011 Share Skrevet 26. september 2011 Er i Ålesund mandag og tirsdag hvor er i fra, er gutt på 41 og veldig kåt, jeg trenger og slikke fitte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullknapp Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Share Skrevet 1. oktober 2011 Vi er et par fra Molde, leste hva dere skriver i profilen og det er som om vi skulla skrevet det selv. Ser ut som om vi har mye felles, kan godt tenke oss å bli bedre kjendt med dere. ---------- Post added at 13:43 ---------- Previous post was at 13:41 ---------- Men vi bor i Molde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullknapp Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Share Skrevet 1. oktober 2011 Noen gang i Molde da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lobbe Skrevet 1. oktober 2011 Share Skrevet 1. oktober 2011 Dette byrjar å ta av, med deilige nye bilder, gleder meg til mer. Takker så mykje .:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullknapp Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Share Skrevet 1. oktober 2011 Værsågod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falk Skrevet 30. oktober 2011 Share Skrevet 30. oktober 2011 Heisann Mann fra nabofylket i Sør ønsker kontakt med dere. Dere ser gjerne på min profil, der finner dere litt opplysninger og bilder. Dersom interesse, ta kontakt på PM eller mail. Hører jeg fra dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falk Skrevet 31. oktober 2011 Share Skrevet 31. oktober 2011 Heisann Mann fra nabofylke i Sør stiller seg til disposisjon. På min profil vil dere finne opplysninger om meg, samt bilder, ta en titt og se om jeg kan være noe for henne. Håper dere tar kontakt. Ønsker dere en fin dag. Mvh Falk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigbloch Skrevet 12. september 2012 Share Skrevet 12. september 2012 Vil gjerne prøve henne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullknapp Skrevet 12. september 2012 Forfatter Share Skrevet 12. september 2012 Hvor holder du til da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommen666 Skrevet 13. september 2012 Share Skrevet 13. september 2012 Heisann Mørebad. D er bare å ta kontakt. Dere har mailadressen min. Kan møtes på dagtid også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigbloch Skrevet 13. september 2012 Share Skrevet 13. september 2012 Jeg er fra Ålesund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigutt 28 Skrevet 2. oktober 2012 Share Skrevet 2. oktober 2012 hei. er intresert i å treffe dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullknapp Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Share Skrevet 2. oktober 2012 Er du på disse kanter kan vi jo slå av en prat ogse om vi finner tonen.... Hvor i Oppland bor du da foresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suntmann Skrevet 7. desember 2014 Share Skrevet 7. desember 2014 Jeg vil gjærne leke med henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suntmann Skrevet 8. desember 2014 Share Skrevet 8. desember 2014 Jeg blir mer og mer kåt av å se deres profil. Send meg pm, jeg gir dere kontakt info, og kan vise meg på skype. og dere kan vite alt dere ønsker om meg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suntmann Skrevet 8. desember 2014 Share Skrevet 8. desember 2014 Jeg er i Molde, si meg sted og tid så er jeg der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIGT90 Skrevet 9. desember 2014 Share Skrevet 9. desember 2014 jeg er villig til og ta litt over jeg bare si fra er fra oslo da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIGT90 Skrevet 9. desember 2014 Share Skrevet 9. desember 2014 oi så ikke alder sorri,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
møremann Skrevet 12. januar 2015 Share Skrevet 12. januar 2015 Mørepar søker mann til henne. Bare å si fra om sted å tid ;o) Snx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prerapoco Skrevet 21. januar 2015 Share Skrevet 21. januar 2015 noen intresse i en ung frisk kar på 25 bosatt på averøy da?=) renslik og diskre=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klarfor-alt Skrevet 24. mars 2023 Share Skrevet 24. mars 2023 Ser dere etter treff fortsatt?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.