Lykkeliv Skrevet 18. januar 2020 Share Skrevet 18. januar 2020 Attraktivt par på 28 søker en mann som kan tilfredsstille dama. Her er det ønske om at hun kan reise aleine på treff men også At mannen er med noen ganger å ser på/evt deltar om kjemien er der! Søker etter noen hun kan få kjemi med som hun vil treffe regelmessig Da hun er over gjennomsnittet kåt kan man si ;-) Håper på å få mange svar så jeg får sendt avgårde den kåte deilige dama mi til En som kan gjøre henne helt ferdig før hun kommer hjem til meg. Gjerne en som er komfortabel med bilde/film (ikke av ansikt såklart)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m8lover Skrevet 19. januar 2020 Share Skrevet 19. januar 2020 Dette er rett adrese om dama holder mål. Interessert i å låne henne vekk på tur i utlandet en weekend i januar feks ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. januar 2020 Share Skrevet 19. januar 2020 kongen av oslo tar henne gjerne på besøk jeg garanterer at hun kommer tilbake med en stor smilllllll. mvh L Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigone21cm Skrevet 1. februar 2020 Share Skrevet 1. februar 2020 Ja tar jo gjerne med henne jeg på faste runder over alt, om det er i Ålesund eller andre plasser i fylket så fikser vi det. Hører gjerne fra dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvC72a Skrevet 4. februar 2020 Share Skrevet 4. februar 2020 Og dette er seriøst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.