Daddar Skrevet 30. desember 2019 Share Skrevet 30. desember 2019 (endret) Endret 15. oktober 2020 av Daddar 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kulis Skrevet 30. desember 2019 Share Skrevet 30. desember 2019 spennende hører gjerne oss en det går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulltull Skrevet 30. desember 2019 Share Skrevet 30. desember 2019 Det skal sies at jeg og samboeren min har opplevd mye spennende etter vi ble foreldre. Sønnen vår er 2 år gammel. Nøkkelordet er jo barnevakt, gjerne over en helg så kan ho tøse seg så mye ho orker. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsf790 Skrevet 30. desember 2019 Share Skrevet 30. desember 2019 Vil gjerne høre mer om hvordan dette går! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbull33 Skrevet 7. januar 2020 Share Skrevet 7. januar 2020 Jeg tror denne historien er copy&pastet fra et amerikansk forum.. kjenner igjen historien.. ourhotwives.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
united Skrevet 22. juni 2020 Share Skrevet 22. juni 2020 Veldig spennende. Kom gjerne med oppdateringer om det hender mer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulltull Skrevet 30. august 2020 Share Skrevet 30. august 2020 (endret) Gratulerer! Du har endelig gjort henne til en hotwife. ? Hvordan føles det? Endret 30. august 2020 av bulltull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.