MannOslo70 Skrevet 14. desember 2019 Share Skrevet 14. desember 2019 Oslomann 49 søker fast forhold med hotwife. Jeg har liten erfaring, men føler en sterk dragning mot cuckold. Jeg er snill og oppegående på alle måter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. desember 2019 Share Skrevet 14. desember 2019 Ikke meningen å ødelegge stemninga men å gå ut såpass friskt med både "liten erfaring" og søke "fast forhold" er muligens noe ambisiøst. Men jeg gjorde sikkert det nå, ødela stemninga..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MannOslo70 Skrevet 14. desember 2019 Forfatter Share Skrevet 14. desember 2019 Det ødela ingenting folkens. Jeg forstår at det er noe utover det vanlige, men jeg stoler på meg selv. Jeg er klar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 14. desember 2019 Share Skrevet 14. desember 2019 Kanskje stemningen blir litt bedre for MannOslo70 om man tenker at det kan finnes par her inne som setter "snill og oppegående" forran erfaren, og KANSKJE lite tilpasningsdyktig bull, slik at man kan være med på å forme bullen til sitt behov i sin setting..:-) Ønsker MannOslo70 lykke til i sitt søk. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Circus Skrevet 15. desember 2019 Share Skrevet 15. desember 2019 Han søker vel ikke par? Han har dragning mot å være cuckold, og søker altså en dame som vil være hans hotwife. Selv om jeg vel vil mene at det er urealistisk, så syns jeg det er helt rett sted å søke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.