Kalmani Skrevet 7. desember 2019 Share Skrevet 7. desember 2019 Gift par søker mann mellom 20-45, må være godt utstyrt, renslig og diskre. Hun er fyldig med noen kilo ekstra, kan du være den som tilfredsstiller min kone? Hun er 27,og er med på det meste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalmani Skrevet 7. desember 2019 Forfatter Share Skrevet 7. desember 2019 I Trøndelag område vell og merke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cornelius aurelius Skrevet 7. desember 2019 Share Skrevet 7. desember 2019 Bare si ifra når som helst. Så lenge det er 45 min unna trønderlag. Jeg er BBC og håper det er greit med dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. desember 2019 Share Skrevet 8. desember 2019 oslo er det flere muligheter ta kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andre01 Skrevet 8. desember 2019 Share Skrevet 8. desember 2019 Gift par søker mann mellom 20-45, må være godt utstyrt, renslig og diskre. Hun er fyldig med noen kilo ekstra, kan du være den som tilfredsstiller min kone? Hun er 27,og er med på det meste[/quote Hei! Mann på 34 renslig og sykdomsfri. Møter gjerne din kone på mitt hotellrom Stjørdal i kveld eller i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.