Gjest cuck&hw Skrevet 13. november 2019 Share Skrevet 13. november 2019 Film 1 Film 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 13. november 2019 Share Skrevet 13. november 2019 Deilige filmer. Selv om jeg for det meste har møtt HW-konene alene, har jeg noen gode, og deilige erfaringer i denne settingen også. Takk for at dere deler. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lika Skrevet 14. november 2019 Share Skrevet 14. november 2019 Disse var herlig! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 14. november 2019 Share Skrevet 14. november 2019 Alt du her beskriver, føler jeg at jeg har fantasi, og erfaring nok til å se for meg, og klarer da å nyte slike små klipp.. Men ser gjerne filmer hvor man får med seg helheten også. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lika Skrevet 14. november 2019 Share Skrevet 14. november 2019 Det sentrale er jo settingen og hvor tennende den er for mange av oss. En kar som runker til noen som har sex er ikke mye givende i seg selv. Har selv fått gode tilbakemeldinger på vårt lille bidrag i serien( se under ). Her runker jeg ikke en gang, men de som kjenner oss/meg, vet at vi er ekte mennesker, som lever dette ut, trenger ikke så mye mer en dette glimtet. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 14. november 2019 Share Skrevet 14. november 2019 Nettopp, Lika..:-) Det bildet der er ikke nødvendigvis spesielt opphissende i seg selv. Men om man har litt erfaring innen denne settingen, så er det, ihvertfall for meg, veldig opphissende. Jeg har ingen problemer med å se for meg (i min fantasi, vel og merke) hva som har skjedd både før, under, og etter at dette bildet ble tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.