Ungtpar87 Skrevet 11. november 2019 Share Skrevet 11. november 2019 Vi er et par (han 33,hun 28) som søker bull i Oslo området. Vi er ute etter en som er godt utstyrt(20+), og helst veltrent, du må også være sosial og høffelig. Vi er på utkikk etter trekant og menn til å ha sex med henne foran typen. Hun er veldig pen med en fantastisk rompe, trener 4 ganger i uken. Foretrekker å bli dominert og vil gjerne ha en med litt erfaring. Håper å finne noen vi kan treffe regelmessig etterhvert. Svar må inneholde bilde, størrelse er som sagt et krav. Gleder oss til å høre fra dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mike86 Skrevet 13. november 2019 Share Skrevet 13. november 2019 Hei. 34 fra oslo med 20+. Ta en titt på profilen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alp Skrevet 27. november 2019 Share Skrevet 27. november 2019 Hei jeg er fra drammen tyrker, første gang. Jeg er interessert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viher Skrevet 28. november 2019 Share Skrevet 28. november 2019 Sjekk min profil dm om intr ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.