roma66 Skrevet 1. november 2019 Share Skrevet 1. november 2019 Søker en voksen, omgjengelig, og oppegående mann for sex med min samboer. Hun er 26, slank, sexy, og veldig kåt. Du bør være i alderen 30-50, renslig, sykdomsfri, og gjerne bra utstyrt. Jeg vil også være tilstede ved treff, men ikke delta aktivt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klarfor-alt Skrevet 5. november 2019 Share Skrevet 5. november 2019 stiller jeg^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigone21cm Skrevet 5. november 2019 Share Skrevet 5. november 2019 Hvor helst da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvC72a Skrevet 6. november 2019 Share Skrevet 6. november 2019 Om hun eksisterer så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roma66 Skrevet 7. november 2019 Forfatter Share Skrevet 7. november 2019 Ja da, det gjør hun? Hvor holder du til da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roma66 Skrevet 7. november 2019 Forfatter Share Skrevet 7. november 2019 Hei. Må evt bli hjemme hos oss på nordmøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvC72a Skrevet 8. november 2019 Share Skrevet 8. november 2019 Holder til litt lengre sør, men det er ikke et problem. PM om du er seriøs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xlmann Skrevet 15. november 2019 Share Skrevet 15. november 2019 Hei Mann her Nordmøre, seriøs, hyggelig diskret og velutrustet. Se profil for bilder og hvis det er interessant så send gjerne en melding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.