ruin Skrevet 27. oktober 2019 Share Skrevet 27. oktober 2019 Par 28 i oslo søker mann. Alder er ikke så viktig, men må se bra ut og ha sosiale antenner. Vi møtes på kafe først så eventuelt mer etervært. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hingst89 Skrevet 27. oktober 2019 Share Skrevet 27. oktober 2019 Hei. Jeg er Bull på 30 år og jeg er interessert i å få til noe her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frednor76 Skrevet 27. oktober 2019 Share Skrevet 27. oktober 2019 Hei, møter dere gjerne jeg. Send pm hvis det er interessant ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gnille Skrevet 28. oktober 2019 Share Skrevet 28. oktober 2019 Hei, Om dere har lyst å bli bedre kjent med en trivelig og kjekk bull fra østfold, så send meg en pm ;-) Klem :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruin Skrevet 31. oktober 2019 Forfatter Share Skrevet 31. oktober 2019 Fikk et kjempe kleint treff på kafe med en som ikke hadde sosiale antenner Men vi er på leting hvis noen vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frednor76 Skrevet 1. november 2019 Share Skrevet 1. november 2019 Jeg vil ? uklein-garanti ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evals Skrevet 2. november 2019 Share Skrevet 2. november 2019 har aldri skjønt greia med de postene her. om å gjøre å skrive noe så bra som mulig for at du skal ta kontakt? Eller det mest for bekreftelsen sin skyld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Bull Skrevet 2. november 2019 Share Skrevet 2. november 2019 Hei på dere! Så spennende at dere er på leting etter en mann. Kjekk og hyggelig mannpå 45 her. Jeg tar gjerne en prat på en kafé om det skulle passe en dag. De sosiale antenne er helt inntakt, så ingenting å frykte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mike86 Skrevet 13. november 2019 Share Skrevet 13. november 2019 Hei 34 fra Oslo. 20+ Ta kontankt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.