drammen68 Skrevet 14. februar 2010 Share Skrevet 14. februar 2010 Er det bare meg, eller er det oppfatningen fra flere, at det har blitt færre innlegg etter at det ble nytt design på forumet ???? Var da mer innlegg før ???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuck_boy66 Skrevet 14. februar 2010 Share Skrevet 14. februar 2010 Enig i det! Kanskje folk har mye å gjøre om dagen... Hvem vet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Norwegianhubby Skrevet 14. februar 2010 Share Skrevet 14. februar 2010 Jeg må også si meg enig i den uttalelsen. dessverre Må jo si at det er et kjempe bra forum, men virker som om det har dabbet litt av. Kanskje Cuck_boy66 har rett i at folk kanskje har mye å gjøre om dagen, men vi må spre ordet om dette fantastiske forumet til alle som tenker på cuckold! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marita76 Skrevet 15. februar 2010 Share Skrevet 15. februar 2010 Det har ingenting med nye designet å gjøre i alle fall, for siden ser helt strålende ut... Er vel heller mange sjenerte kanskje som ikke tør å starte tråder...lettere for folk å svare enn å starte tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest X-Rays Skrevet 15. februar 2010 Share Skrevet 15. februar 2010 tror nokk marita76 har poeng der:) plus folk kan hende har det lit travelt om dagen merker dette selv oxo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.