Lystparstv Skrevet 1. september 2019 Share Skrevet 1. september 2019 Par i Stavanger, søker seriøs og hyggelig Bull. Du må gjerne være tilreisende , og vi er også noe mobile da vi selv reiser en del. Hun er en vakker og stilfull dame, med flotte former. Du må ta vare på deg selv og se ok ut. Foretrekker gjerne at du er erfaren fra før med trekant og som bull. Hører fra deg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandnesSnabel Skrevet 16. september 2019 Share Skrevet 16. september 2019 Hei der, treffer på alle deres kriterier for bull, erfaren og hyggelig, kanskje vi kan bli bedre kjent ...håper å høre fra dere ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per fra bærum Skrevet 30. september 2019 Share Skrevet 30. september 2019 Hei, Jeg har en del erfaring med å treffe par og jeg er en hyggelig fyr. Jeg er i Stavanger fra 15 til 19 oktober og skal bo på Scandic Forum. Skal vi treffes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.