mann33 Skrevet 2. september 2011 Share Skrevet 2. september 2011 Jeg har en svært sexy kone på 38 år. Vil gjerne dele henne med en annen mann, men hun er ikke interessert. For å få oppleve noe som kan ligne på dette, pleier jeg å ta nakenbilder av henne med mob.uten at hun merker det,eller ev. logge på eros chat og camme med menn som vil se på henne mens hun sover. Dette er ikke helt bra da jeg på en måte gjør noe hun ikke samtykker til. Problemet er bare det at jeg tenner så sterkt på dette, og således er dette "min" måte å være cuckold på det. Noen synspunkter på dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
annelise76 Skrevet 2. september 2011 Share Skrevet 2. september 2011 Hei! Jeg syns du burde respektere at hun ikke ønsker dette. Selv om jeg forstår ditt behov så er det sårende det du gjør. Man må være to om slike ting som dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iorna Skrevet 2. september 2011 Share Skrevet 2. september 2011 forstår deg veldig godt, men du burde ikke gjøre det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas64 Skrevet 3. september 2011 Share Skrevet 3. september 2011 skader jo ingen dette da så lenge du ikke viser bilder slik han kan gjenkjennes. Men!! Ja? kanskje ikke helt rett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nysgjerrigkvinne Skrevet 3. september 2011 Share Skrevet 3. september 2011 Det du gjør er straffbart, og et helt enormt tillitsbrudd. Jeg skjønner at det er vanskelig å være i et forhold hvor man ikke har de samme seksuelle preferansene. Men det unnskylder ikke et så grovt brudd på tillit. Jeg ville selv opplevd dette som et overgrep. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par-Stavanger Skrevet 7. september 2011 Share Skrevet 7. september 2011 Det å dele en ektefelle/samboer med andre må begge være enige i og med full vitende, også å legge ut bilder. Støtter "nyskjerrigkvinnne" i hennes innlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.