Gå til innhold

Vil se kona med en annen mann


mann33

Anbefalte innlegg

Jeg har en svært sexy kone på 38 år. Vil gjerne dele henne med en annen mann, men hun er ikke interessert.

For å få oppleve noe som kan ligne på dette, pleier jeg å ta nakenbilder av henne med mob.uten at hun merker det,eller ev. logge på eros chat og camme med menn som vil se på henne mens hun sover. Dette er ikke helt bra da jeg på en måte gjør noe hun ikke samtykker til. Problemet er bare det at jeg tenner så sterkt på dette, og således er dette "min" måte å være cuckold på det. Noen synspunkter på dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrigkvinne

Det du gjør er straffbart, og et helt enormt tillitsbrudd. Jeg skjønner at det er vanskelig å være i et forhold hvor man ikke har de samme seksuelle preferansene. Men det unnskylder ikke et så grovt brudd på tillit. Jeg ville selv opplevd dette som et overgrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...