Junior79 Skrevet 31. juli 2019 Share Skrevet 31. juli 2019 Hei, Jeg lurer på om noen single "cuckolds" har truffet en jente her inne. Har vært medlem en god stund, uten å være veldig aktiv, og det er naturligvis ikke en fordel om man er singel og ønsker å leve ut denne fantasien. Sånn er det bare, men ja, bare lurer Pratet litt med ei singel jente her som søkte dette, men det er ganske få. Ok, ha en fin kveld! Mvh Junior Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuckman123 Skrevet 15. august 2019 Share Skrevet 15. august 2019 Hei.. jeg tror Fetlife hadde vert bedre i ditt tilfelle her inne har jeg intrykk av at det er mest par og bulls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior79 Skrevet 15. august 2019 Forfatter Share Skrevet 15. august 2019 Fetlife? Hmm, skal sjekke det ut :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior79 Skrevet 15. august 2019 Forfatter Share Skrevet 15. august 2019 Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.