Gå til innhold

Par søker mann/menn for faste treff

Par19

Anbefalte innlegg

Hei, vi er et ungt par som søker etter en eller to menn for et cuckoldtreff. Vi har ikke møtt noen i denne settingen enda, men har klare formeninger og krav på hva vi ønsker, eneste vi mangler er den/de rette å gjøre det med.

Vi er åpne for mye forskjellig, og heller en del mot bdsm-delen også. Hun har bokstavlig talt null grenser.

Hun er 19 år, trener, studerer og er oppegående, han er 28 år, jobber og oppegående.

Krav:

- En voksen/saklig melding. «Vil knulle tøsa»-meldinger besvares ikke.

-renslighet.

-verifisering på snap (eller annet live sted) har gått på nok av PC-runker-feller.

- åpen for fast opplegg dersom det lykkes. Vi er ikke ute etter noe engangagreie.

Måtte den beste melde seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske bilder må jeg si, og for en hver seriøs bull burde dere være høyest interessant :). Se på profilen min og gi meg en lyd hvis dere søker en erfaren, trygg, respektfull og seriøs bull. Verifiering kan skje på snap/kik eller skype hvis dere ønsker

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, gladiator her 25 år hehe. Desverre har jeg ikke noen bilder ettersom jeg ønsker å holde min id sjult her ettersom jeg er i en forhold. Dette gjør jeh uten at min partner vett om det å jeg tror neppe hun kommer til å forstå min behov. Jeg tennes av å dominere andre sine damer å har referanser om ønskelig ?vi kan ta en prat på kik , snap for bilder å om kjemien er på plass ;). Jeg er 190 høy og 120 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...