Cuminmywife Skrevet 27. juli 2019 Share Skrevet 27. juli 2019 Vi er på søken etter en bull mellom 25-40 år, slank og utstyr over gjennomsnittet 1 eller 2 august i Oslo eller Drammen. Kona er 29 år og jeg 32 år, vi ser for oss en cuckold session hvor jeg nyter synet av min kone bli tatt av en annen mann. Jeg vil også være underdanig så jeg må gjøre alt min HW ber om. (Slikke rent, suge kuk, og kanskje bli pult av bullen om det er ønskelig) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Rollesexshow Skrevet 28. juli 2019 Share Skrevet 28. juli 2019 Sendt melding... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gladiator Skrevet 29. juli 2019 Share Skrevet 29. juli 2019 Hei, jeg er i oslo i den tiden, send meg en mld så vi blir bedre kjent hilsen- en erfaren bull på 190 120 kg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin_96 Skrevet 29. juli 2019 Share Skrevet 29. juli 2019 Hei, 23 år bor i Oslo. Ta gjerne kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viher Skrevet 30. juli 2019 Share Skrevet 30. juli 2019 Perfekt det ;-) Gledet med til denne dagen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.