xlmann Skrevet 24. juli 2019 Share Skrevet 24. juli 2019 Søker stor til tøsa. Helga 3-4 august. Med stor er det 20cm og større. Jo tykkere jo bedre. Treffsted Nordmøre. Skal være større en min, se album. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xlmann Skrevet 26. juli 2019 Forfatter Share Skrevet 26. juli 2019 Ingen respons, ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gladiator Skrevet 29. juli 2019 Share Skrevet 29. juli 2019 Hei, gladiator her 25 år hehe. Desverre har jeg ikke noen bilder ettersom jeg ønsker å holde min id sjult her ettersom jeg er i en forhold. Dette gjør jeh uten at min partner vett om det å jeg tror neppe hun kommer til å forstå min behov. Jeg tennes av å dominere andre sine damer å har referanser om ønskelig ?vi kan ta en prat på kik , snap for bilder å om kjemien er på plass . Jeg er 190 høy og 120 kg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.