kaibrot Skrevet 28. august 2011 Share Skrevet 28. august 2011 Hei jeg er en kjekk mann på 36 som søker et par for sex eller at jeg ser på dere .jeg har erfaring med par fra før .jeg er seriøs og diskre. har en kukk på ca 18cm håper på svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaibrot Skrevet 28. august 2011 Forfatter Share Skrevet 28. august 2011 Hei er en kjekk mann på 36 som søker et par dere kan gjerne være uerfarene om dere ønsker kan jeg også bare se på dere .jeg har erfaring med par fra før er diskre og seriøs en dere kan stole på . har en kukk på 18 cm håper på svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frstadpar1 Skrevet 19. september 2011 Share Skrevet 19. september 2011 Hei Kan du fortelle litt mer om deg selv og ev et bilde ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.