Gå til innhold

Jente søker hobbykjæreste/flørt


Dansejenta

Anbefalte innlegg

Hei!

Oslojente her som er glad i livet, byen og ha det gøy generelt.

Har kjæreste som tenner på å bli sjalu, så jeg får lov til å være her og snakke med hvem jeg vil. Er kresen og liker pene gutter :)

 

I første omgang ser jeg etter en som vil ta meg med på date, siden dette er nytt for oss begge. Vi har ingen erfaring og vil ikke ha sex enda. Bare la mannen bli sjalu og jeg ha det hyggelig på dater og gjøre ting som du ville gjort med en singel jente :)

Du må være konfortabel med at han liker å se på og vi møter bare folk sammen.

 

Send en liten tekst og ansiktsbilder, så svarer jeg om du passer oss! Sender ikke selv før jeg blir kjent med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg har vært innen miljøet i 7-8 år og har ganske mange erfaringer etter hvert. Samboeren min også. Jeg har ofte hatt kjemitreff med begge men aldri vært på date med begge. Tror nok ikke det er så vanlig som du skal ha det til, men jeg spør bare ettersom jeg synes det hørtes kunstig ut. Folk må få lov til å be om det de vil. Man bestemmer selvfølgelig selv hvordan opplegg man ønsker.

 

Jeg har truffet mange par, både alene og sammen. Vil nok imidlertid ikke kalle det en date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...