Dansejenta Skrevet 24. juni 2019 Share Skrevet 24. juni 2019 Hei! Oslojente her som er glad i livet, byen og ha det gøy generelt. Har kjæreste som tenner på å bli sjalu, så jeg får lov til å være her og snakke med hvem jeg vil. Er kresen og liker pene gutter I første omgang ser jeg etter en som vil ta meg med på date, siden dette er nytt for oss begge. Vi har ingen erfaring og vil ikke ha sex enda. Bare la mannen bli sjalu og jeg ha det hyggelig på dater og gjøre ting som du ville gjort med en singel jente Du må være konfortabel med at han liker å se på og vi møter bare folk sammen. Send en liten tekst og ansiktsbilder, så svarer jeg om du passer oss! Sender ikke selv før jeg blir kjent med deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukermann Skrevet 26. juni 2019 Share Skrevet 26. juni 2019 (endret) Hei, du høres spennende ut. Legg meg til på snap: (*fjernet av Admin). Der får du se meg. Endret 26. juni 2019 av Admin KIK, snap, etc ulovlig å legge ut offentlig, ref forumets regler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oksegutten Skrevet 22. juli 2019 Share Skrevet 22. juli 2019 Jeg tar deg gjerne med ut på date Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruks Skrevet 22. juli 2019 Share Skrevet 22. juli 2019 Mener du å ta deg med på date med typen din på slep? Vil ikke det bli veldig kleint og kunstig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruks Skrevet 22. juli 2019 Share Skrevet 22. juli 2019 Jeg har vært innen miljøet i 7-8 år og har ganske mange erfaringer etter hvert. Samboeren min også. Jeg har ofte hatt kjemitreff med begge men aldri vært på date med begge. Tror nok ikke det er så vanlig som du skal ha det til, men jeg spør bare ettersom jeg synes det hørtes kunstig ut. Folk må få lov til å be om det de vil. Man bestemmer selvfølgelig selv hvordan opplegg man ønsker. Jeg har truffet mange par, både alene og sammen. Vil nok imidlertid ikke kalle det en date. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impregnator Skrevet 22. juli 2019 Share Skrevet 22. juli 2019 «A gentleman in public, a master in the bedroom» hehehe.. humble as a bumble ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.