horebruker Skrevet 6. juni 2019 Share Skrevet 6. juni 2019 Heisan Ektepar Bergen 45 år med husvenn arangerer en kinky cuckoldgangbang på hotelrom i Bergen sentrum 9 juli kl 19:00 Paret har ikke profil her så bilder er utelukket med det første . Dette er en Gangbang med fruen som midtpunkt . Fruen er en litt frodig flott dame med store pupper og ansikts pen . Settingen er slik at hun skal knulles på alle 4 mens jeg (husvennen) ligger i 69 med henne . Mannen hennes skal suge mennene stiv før hun knulles . Alle hull tilgjengelig.Analt digger hun men må være forsiktig i begynnelsen og ettervert kjøre på . Hun ønsker Creampie men opp til hver enkelt om de vil bruke kondom . Vi har arrangert sammen før men da i en gloryhole setting . Dere må tåle at dere blir sugd av oss alle underveis og mennene vil og slikke rent etter dere . NB! Ønsker kun og bli kontaktet av menn som sender bilde og en fornuftig henvendelse med info om deg . Ingen åndsvake meldinger takk . De som bli plukket ut vil få privat Mail for videre kontakt . 9 juli vil dere få Snapchat profilen for videre dialog ang hvilket hotel og romnmr . Hotelet er veldig sentralt i Bergen uten heiskort . De som føler de takler en slik setting ta gjerne kontakt . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozibergen Skrevet 6. juni 2019 Share Skrevet 6. juni 2019 Hei! Dette høres veldig spennende ut og vil bli min første GB (hvis valgt Eg selv, er 36, Australsk, sykdomsfri og sterilisert. Håper gjerne å høre fra dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horebruker Skrevet 7. juni 2019 Forfatter Share Skrevet 7. juni 2019 En lite tips så les hele testen før kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horebruker Skrevet 10. juni 2019 Forfatter Share Skrevet 10. juni 2019 En positiv forandring i Cuckold gangbangen . Extra dame stiller og opp på dette treffet . Hun er en en dame sent tyve årene . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozibergen Skrevet 11. juni 2019 Share Skrevet 11. juni 2019 Hva er det eg har mistet i teksten? Bilde sent til dere og på profilen min... Hjelp meg forstår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horebruker Skrevet 12. juni 2019 Forfatter Share Skrevet 12. juni 2019 Ok prøv igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horebruker Skrevet 16. juni 2019 Forfatter Share Skrevet 16. juni 2019 Søker fortsatt etter villige bulls til Gangbang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozibergen Skrevet 17. juni 2019 Share Skrevet 17. juni 2019 Pm sendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArtigSak Skrevet 17. juni 2019 Share Skrevet 17. juni 2019 Hei:) Har lest saken flere ganger...liker den bedre for hver gang jeg leser Ta kontakt om det er av interesse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horebruker Skrevet 8. juli 2019 Forfatter Share Skrevet 8. juli 2019 Mangler fortsatt buller til i morgen . Ta kontakt her inne for videre info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.