Stvg2017 Skrevet 31. mai 2019 Share Skrevet 31. mai 2019 Par i slutten av 40 åra,søker leken og åpen husvenn for lek og glede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leken_XXL_rogaland_kar Skrevet 1. juni 2019 Share Skrevet 1. juni 2019 Hei ,leken velutrustet mann her ,35 år .håper dere interessert for lek og gi meg mulighet til å være deres husvenn. Klem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandnesSnabel Skrevet 4. juni 2019 Share Skrevet 4. juni 2019 Hei der Erfaren og velutstyrt mann fra Sandnes her, blir gjerne deres husvenn, har erfaring med samme setting fra før. Ta gjerne kontakt for å bli bedre kjent, sender gjerne flere bilder. Håper å høre fra dere ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBCfordeg Skrevet 11. november 2019 Share Skrevet 11. november 2019 Hei. Eg er 30år bor i stavanger. Eg kan bli husven. ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.