wifey Skrevet 24. mai 2019 Share Skrevet 24. mai 2019 Jeg prøver igjen Søker en dominant mann som kan ta kontrollen, en som har erfaring med livsstilen og kjenner sin rolle som bull. Cucken vil ikke delta aktivt, en være tilstede. Et godt utgangspunkt vil være om: 1. Du har erfaring, er trygg på deg selv og kan ta "kontrollen" på treffet. 2. Du er mellom 28 - 48 år. 3. Du er over gjennomsnittlig utrustet. 4. Du er renslig, lukter godt og er barbert nedentil. 5. Du er sykdomsfri (først i køen hvis du kan bevise det) 6. Du er over 1,80m (jeg er 1,67m) og holder deg i form (veltrent et pluss). 7. Aksepterer at mannen tar bilder ved treff - ikke ansikt. Håper dere forstår at jeg ikke treffer noen som ikke viser hvem de er, du får bilde tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manandwife Skrevet 25. mai 2019 Share Skrevet 25. mai 2019 Lykke til.. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjarmør1 Skrevet 26. mai 2019 Share Skrevet 26. mai 2019 Hei:-) Oppfyller kravene....minus et par år!? Har hotell rom sentralt Oslo fredag 14. og fredag 21. Juni, dersom det kan være et alternativ:-)? Utveksler gjerne bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.