brcsn Skrevet 16. mai 2019 Share Skrevet 16. mai 2019 Hei! Da har jeg kommet meg inn på denne siden også. Hva jeg ønsker å få ut av det? Tja, si det. Jeg tar vel det meste som det kommer, og er åpen for de muligheter som eventuelt dukker opp. Jeg er en mann i 30-årene. Er 196/195cm høy, har kort mørkt hår og blå øyner. Slank, og fortsatt litt hår på hodet. Ser meg litt rundt nå, og ser hva jeg finner ut av. Jeg har noen bilder på profilen min for de som eventuelt måtte ha lyst til å se. Og helt til slutt, det er lov til å sende meg en melding eller flere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brcsn Skrevet 16. mai 2019 Forfatter Share Skrevet 16. mai 2019 Og jeg glemte helt å si hvor jeg kommer fra, og siden det ikke får å redigere mine innlegg så blir det ett til. Jeg holder til i Buskerud. Nærmere bestemt mellom Drammen og grensen til Asker en plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.