YoungcoupleBergen Skrevet 14. mai 2019 Share Skrevet 14. mai 2019 Jeg jobber med skaffe hennes elskere Hun har 1, ønsker 3-4 i samme by og over alt i landet Den som kan komme hit og ta trusen hun sover i og noen nakenbilder og fylle den me sæd f eks Får da også returnere i morgen når hun har sett bilder og dele alt me henne Ta kontakt før jeg sovner så våkner vi i morgen ikke pare meg og min hotwife, men med en BULL også?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YoungcoupleBergen Skrevet 14. mai 2019 Forfatter Share Skrevet 14. mai 2019 https://m.xhamster.com/videos/wife-fucked-by-husbands-best-friend-2854594#mlrelated Sto i dag lenge og tok i mot menn på brun & blid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian1415 Skrevet 14. mai 2019 Share Skrevet 14. mai 2019 hei mann 50 som leser med stor interesse...liker hun eldre menn ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YoungcoupleBergen Skrevet 27. mai 2019 Forfatter Share Skrevet 27. mai 2019 Jeg ønsker 50+ aller helst, 40 kan vi si... Jente 21 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Par8085 Skrevet 27. mai 2019 Share Skrevet 27. mai 2019 Kan møte dere i kveld om dere vil ha litt spenning en mandagskveld på et hotellrom i byn.. ✌️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbergen Skrevet 13. juni 2019 Share Skrevet 13. juni 2019 Mann 49 år, Bergen, er interessert :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandnesSnabel Skrevet 14. juni 2019 Share Skrevet 14. juni 2019 Mann 43...stiller gjerne som bull, meget erfaren i cuckoldsettingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.