Obelisken Skrevet 31. mars 2019 Share Skrevet 31. mars 2019 Søker flotte, voksne hotwifes...med glimt i øyet for lekne treff i Oslo og omegn. To områder vil være i fokus i et treff om du tilater 1. Ben og føtter og ankler. Suge tær. Jobbe meg sakte nedover langs legger og lår 2. Elsker å slikke mye og gjerne lenge. Gi en skikkelig cunnilingus til du kommer så det renner. Liker alt fra myk sex til hard taktfast knulling. Du: Flott og hot, classy hotwife/milf på 40+ og gjerne med lange slanke ben. Som får lov å dra ut på vift og leke alene uten partner. Jeg: 173 barbeint. Slank, kjekk og pen mann på 42 bosatt i Oslo vest. Ganske slank så om du foretrekker mer kraftige karer er jeg nok ikke den rette. Fallos 17.5 cm lang og ganske stort hode Møtes for kjemitreff over et glass eller to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Obelisken Skrevet 2. april 2019 Forfatter Share Skrevet 2. april 2019 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.